3 842 läst ·
6 svar
4k läst
6 svar
Köra diskmaskin utan fot
Halloj,
Kommer med en udda fråga
Kan jag köra en diskmaskin utan att den står på sina "fötter".
Två av de gick sönder vid flytt. Har beställt hem men inte säker om de passar, då det inte fanns en exakt likadan fot men en som liknade den. Har Matsui så finns inte så många reservdelar till den.
Tänkte om det gick att köra utan tills de kommer iaf.
Slangarna går att dra utan problem, tänkte mest om det gör något om den står på sin bas.
Tackar på förhand!
Kommer med en udda fråga
Kan jag köra en diskmaskin utan att den står på sina "fötter".
Två av de gick sönder vid flytt. Har beställt hem men inte säker om de passar, då det inte fanns en exakt likadan fot men en som liknade den. Har Matsui så finns inte så många reservdelar till den.
Tänkte om det gick att köra utan tills de kommer iaf.
Slangarna går att dra utan problem, tänkte mest om det gör något om den står på sin bas.
Tackar på förhand!
Nackdelen med kinesiskt....
Men det är jättemånga diskmaskiner som snickarna pallat upp med träbitar av olika anledningar och går i många år på detta vis
Då i ditt fall hade jag inte ens brytt mig om att sätta dit nya fötter för matsuis är extremt veka
Men det är jättemånga diskmaskiner som snickarna pallat upp med träbitar av olika anledningar och går i många år på detta vis
Då i ditt fall hade jag inte ens brytt mig om att sätta dit nya fötter för matsuis är extremt veka
Kökssnickaren sa väl att det är ett problem för alla maskiner nuförtiden. Att plastfötterna är skitkvalitet och att många maskiner har en enda fot där bak som många knäcker när de skjuter in den och tar i för mycket....
Men att det går att läsa med träklossar så länge den är i våg
Är den i våg med träklossar finns ingen anledning att byta ut klossarna som Luxie säger.
Men att det går att läsa med träklossar så länge den är i våg
Är den i våg med träklossar finns ingen anledning att byta ut klossarna som Luxie säger.
Köpt hockey puckar så slänger upp den på de tack för hjälpen!electroluxaren skrev:
Klicka här för att svara