Nu känns det här egentligen som världens mest grundläggande sak, men istället för att kolla runt hos eldistributörerna så frågar jag här: Någon som har ett förslag på en lämplig kopplingsdosa för att ta ut 5-ledare 3x16A till 3st enfasgrupper? Känns som de flesta har för klena kopplingsplintar för att klara av 3st 2.5mm^2-ledare.
Någon kanske rent av har ett förslag på lämplig produkt hos t.ex. Elektroskandia eller elbutik.se?
Någon kanske rent av har ett förslag på lämplig produkt hos t.ex. Elektroskandia eller elbutik.se?
U-båt, kopplingsklämma,
14 408 81
Och en U-56 kopplingsdosa från ELJO
14 408 81
Och en U-56 kopplingsdosa från ELJO
Klicka här för att svara
