Vi har ett äldre hus där allt vatten fungerar förutom på en toalett vart kallvattnet inte rinner, det bara droppar.
Vvsaren sa att det är en jättegammal järnledning till detta badrum. Otur så bytte de aldrig ut detta rör när de gjorde toalett 2.
Just nu har vi inte pengar för en röris att dra nytt så jag undrar ifall man tillfälligt kan dra varmvatten till toaletten? Tänker att det inte är varmt vatten i ledningen tills man spolat länge på kranen. Tar toalettstolen skada av detta?