Düsseldorff
E El-Löken66 skrev:
Det är ingen som förstått något här.

Att du tror dig ha lagt ihop 1 och 1 beror på bristande kunskaper tyvärr.
Nej, fel. Det beror på en grundläggande förståelse för det skrivna ordet. Det är ett av, såvitt jag kan bedöma, flera områden där du och jag skiljer oss åt.
 
Dream on.......
 
E El-Löken66 skrev:
Nu är det så att denna tråd är dubbel och ska raderas. @Demmpa hade missat detta, därav fler felaktiga svar.

Så, för att inte skapa förvirring..
Om något händer med denna tråd så är det att den slås ihop med den andra tråden, å eventuellt rensas lite.
 
E El-Löken66 skrev:
Visa gärna ifall något inte stämmer.

Så kan vi ställa allt tillrätta.

Men du kommer behöva gräva djupt då.
Och ändå kamma noll.
Du raderar ju bara ändå :rofl::rofl:
 
  • Haha
Düsseldorff
  • Laddar…
Düsseldorff
E El-Löken66 skrev:
Vad @Bergendorff tillför är däremot något vi alla undrar.....
Ja, du brukar säga det och det är väl din upplevelse av det hela. På samma sätt som min upplevelse av dig är minst sagt tveksam. Gott så.
 
E El-Löken66 skrev:
Visa gärna ifall något inte stämmer.

Så kan vi ställa allt tillrätta.

Men du kommer behöva gräva djupt då.
Och ändå kamma noll.
Det är bara att kolla i inlägg 5 i denna tråd, där jag svarade dig angående att ”vi” på forumet skulle ligga pyrt till om TS skulle göra något fel å sedan hänvisa till tråden/forumet.

Kunskap är inte förbjudet i Sverige.
 
Det betor ju på att du raderat så att tråden inte hänger ihop. Men det finns citerat tidigare i tråden.

”El-Löken66 skrev:
Vilken dimension vet vi inte.

Men kan Tråd skaparen peka på att detta forum godtyckligt godkänt installationen ligger vi pyrt till om detaljerna inte stämmer.”
 
  • Gilla
Demmpa
  • Laddar…
E El-Löken66 skrev:
Inlägg #5 har du själv skrivit, om detta var fel är det något du får stå, och ta konsekvenserna, för.
DU skrev texten som jag citerade/svarade på i inlägg 5.
Jag kan inte länka till DITT inlägg eftersom DU har raderat det!

Det är det text som jag citerade som är fel, här kommer den igen (DIN felaktiga text alltså):
”Vilken dimension vet vi inte.

Men kan Tråd skaparen peka på att detta forum godtyckligt godkänt installationen ligger vi pyrt till om detaljerna inte stämmer.”
 
E El-Löken66 skrev:
Felaktigt.
Hurså?


Det är ju vad du tror eftersom du har fel till att börja med.
Så du menar att det är förbjudet med kunskap som man inte behöver ha tillgång till för att kunna arbeta med det man arbetar med?

Eller vad är det jag har fel i?

Vad är det som är felaktigt?
 
E
Demmpa Demmpa skrev:
Så du menar att det är förbjudet med kunskap som man inte behöver ha tillgång till för att kunna arbeta med det man arbetar med?

Eller vad är det jag har fel i?

Vad är det som är felaktigt?
Menar bara att det ligger i detta forums intresse att komma med korrekta svar till dessa aktörer på en reglerad marknad.

Vill du svamla finns Flashback.org, är frågan oklar frågar du va? istället för att försöka dig på ett svar. Ett generellt svar går också bra.
 
Düsseldorff
Men nu är du ju sådär märklig igen. Kan du inte bara sluta larva dig?
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Düsseldorff
E El-Löken66 skrev:
Nu får du faktiskt börja höja kvalitén på dina inlägg eller acceptera en ignore.
Det vore tråkigt med ignore, det blir ju spänstig debatt emellanåt. Även om det mest blir gnäll, ömsesidigt. Men du gör såklart som du vill.
 
Düsseldorff
E El-Löken66 skrev:
Eller du.

Borde inte kosta så mycket att tänka efter en gång extra innan Skickaknappen avfyras?
Haha, sten i glashus etc. Men absolut, jag gör ju också som jag vill, naturligtvis.
 
  • Gilla
El-Löken66
  • Laddar…
E El-Löken66 skrev:
Menar bara att det ligger i detta forums intresse att komma med korrekta svar till dessa aktörer på en reglerad marknad.

Vill du svamla finns Flashback.org, är frågan oklar frågar du va? istället för att försöka dig på ett svar. Ett generellt svar går också bra.
För att delvis återgå till TS fråga;
Exakt vad var det jag missade förutom JFBn?

Jag poängterade att det egentligen är behörighetskrävande att flytta den svarta sladden till samma plint som den bruna.
Jag frågade även hur långt det var till duschen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.