2 589 läst ·
40 svar
3k läst
40 svar
Koppla uttag i spegelskåp
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 121 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 121 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Dream on.......
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 121 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 121 inlägg
Det är bara att kolla i inlägg 5 i denna tråd, där jag svarade dig angående att ”vi” på forumet skulle ligga pyrt till om TS skulle göra något fel å sedan hänvisa till tråden/forumet.E El-Löken66 skrev:
Kunskap är inte förbjudet i Sverige.
Det betor ju på att du raderat så att tråden inte hänger ihop. Men det finns citerat tidigare i tråden.
”El-Löken66 skrev:
Vilken dimension vet vi inte.
Men kan Tråd skaparen peka på att detta forum godtyckligt godkänt installationen ligger vi pyrt till om detaljerna inte stämmer.”
”El-Löken66 skrev:
Vilken dimension vet vi inte.
Men kan Tråd skaparen peka på att detta forum godtyckligt godkänt installationen ligger vi pyrt till om detaljerna inte stämmer.”
DU skrev texten som jag citerade/svarade på i inlägg 5.E El-Löken66 skrev:
Jag kan inte länka till DITT inlägg eftersom DU har raderat det!
Det är det text som jag citerade som är fel, här kommer den igen (DIN felaktiga text alltså):
”Vilken dimension vet vi inte.
Menar bara att det ligger i detta forums intresse att komma med korrekta svar till dessa aktörer på en reglerad marknad.Demmpa skrev:
Vill du svamla finns Flashback.org, är frågan oklar frågar du va? istället för att försöka dig på ett svar. Ett generellt svar går också bra.
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 121 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 121 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 121 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 121 inlägg
För att delvis återgå till TS fråga;E El-Löken66 skrev:
Exakt vad var det jag missade förutom JFBn?
Jag poängterade att det egentligen är behörighetskrävande att flytta den svarta sladden till samma plint som den bruna.
Jag frågade även hur långt det var till duschen.