Hej!
Har nyligen flyttat in i en bostadsrätt och håller på att byta kök. Kommer att ta in rörmokare för att koppla in ny blandare, diskho och diskmaskin för att allt ska bli rätt. Frågan är bara om jag kan koppla ur befintlig blandare och diskho själv? Är det svårt?
Verkar finnas ballofix för vattnet. Är det förenat med stor risk att göra det själv om man inte gjort det tidigare?
Tack på förhand!
Har nyligen flyttat in i en bostadsrätt och håller på att byta kök. Kommer att ta in rörmokare för att koppla in ny blandare, diskho och diskmaskin för att allt ska bli rätt. Frågan är bara om jag kan koppla ur befintlig blandare och diskho själv? Är det svårt?
Verkar finnas ballofix för vattnet. Är det förenat med stor risk att göra det själv om man inte gjort det tidigare?
Tack på förhand!
Sätt gärna på ett lock på röret bakom ballofixen. Om någon skulle komma emot den så står det som en kvast med vatten annars.
Avloppet är bara att slita bort, stoppa ner en ihopknögglad påse i öppningen för att undvika lukt.
Avloppet är bara att slita bort, stoppa ner en ihopknögglad påse i öppningen för att undvika lukt.
Tack! Är det en sån här fast med rätt storlek som gäller: https://m.clasohlson.com/se/Rördelar,-lock-med-packning/30-9502 ?TomasJor skrev:
Klicka här för att svara


