Medlem
· Västernorrland
· 12 012 inlägg
Är det vanlig tappvatten sen förut eller vad? Ser ut att vara väldigt kort gänga för att vara nåt "normalt" Kan ju vara så att du kanske får gänga bort vinkeln också om nu vinkeln i sig hörde till nån komplett armatur av nå slag.
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 inlägg
Men vad satt det på den där tidigare? Är det en komplett armatur/vattenutkastare så kanske det saknas nåt? Visst kan det vara "fastgjutet" men det verkar långsökt om allt skulle sitta ihop och den ej ens kan dras bort.
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 407 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 407 inlägg
R20 är nära 26mm så är det den gängan är det rätt enkelt, t ex kan du sätta en 15mm-r20 klämringsövergång med pex-stödhylsa eller kopplingsset.
Gängstigningen på r20 är nästan 2mm och det ser inte riktigt ut som att det är samma som du har men man kan bli lurad.
Gängstigningen på r20 är nästan 2mm och det ser inte riktigt ut som att det är samma som du har men man kan bli lurad.
Redigerat:
Klicka här för att svara


