959 läst ·
3 svar
959 läst
3 svar
Koppla på vatten till friggebod?
Hej alla!
Ska koppla på vatten till friggebod genom att koppla på från huvudbyggnaden under kökshon med pex, alla rör finns under kökshon och jag vill kunna stänga av ut till friggeboden, hur funkar en sån här?
https://www.ahlsell.se/products/varme--sanitet/installationsror-och-delar/minikulventiler/8541897/#
Vänligen
Ska koppla på vatten till friggebod genom att koppla på från huvudbyggnaden under kökshon med pex, alla rör finns under kökshon och jag vill kunna stänga av ut till friggeboden, hur funkar en sån här?
https://www.ahlsell.se/products/varme--sanitet/installationsror-och-delar/minikulventiler/8541897/#
Vänligen
Tack för råd!J jonaserik skrev:
Kan jag ta och kapa och koppla på en t-koppling på befintliga rör som upp och ner är för pex och åt sidan är det gängor där jag gängar jag på en kulventil som har pex i andra änden som jag sen fortsätter med pex mot mina nya rör till friggeboden?
Klicka här för att svara
