13 306 läst ·
21 svar
13k läst
21 svar
Koppla in ett 3-fas uttag!?
Tack för alla svar! Installatör kontaktad, kommer och fixar det imorgon 450+moms/h, fixat på en timme eller så, inga pengar ju! Fridens
Hmm.... Om du inte har en elmätare någon annan stans så kommer du behöva en sån installerad också. Räkna med att det tar en stund att montera upp en mätartavla. Materielen är inte heller helt billig. Mätare däremot står elnätsbolaget för.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Skåpet med plomberingarna är väl ett gammalt (smalt) mätarskåp så där finns det plats för mätare.
Protte
Protte
Mätare finns i skåpet
Skena och en halvmeter kabel får installatören lägga på, uttaget har jag! Rotavdrag däremot har jag ingen koll på, hur gör jag med det?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
I det skåpet går det sätta in säkringar där det sitter blindpluggar.
Om det finns att få tag på numera låter jag vara osagt.
Var ju väldigt praktisk då man satte mätarskåpet på garaget och slapp en elcentral i garaget.
Protte
Om det finns att få tag på numera låter jag vara osagt.
Var ju väldigt praktisk då man satte mätarskåpet på garaget och slapp en elcentral i garaget.
Protte
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
