Bor i ett hus med 3 vån plus källare.
Och i samband med renovering av grunden i sommar plockade vi bort ett element o satt balofix kopplingar där.
Nu ska jag skruva tillbaks detta och funderar lite på hur jag ska göra.
Det är en rätt stor gammal gjutjärns radiator som ska dit.
Ska jag försöka vattenfyllda det innan lag skruvar det på plats och öppnar eller ska man strunta i det.
Ska jag använda ventiltätning eller tätar mässingen av sig själv?
Mvh/