4 509 läst ·
18 svar
5k läst
18 svar
Koppla in dimmerpuck, vad är fel?
Jag kopplade ur allt och kopplade in ledaren L och Nolan N i dimmerpucken. Ska båda tänd trådarna till pilen på dimmerpucken nu?
Det verkar ganska fel att du har en blå tillsammans med brun på L på brytaren. L indikerar fast fas (men det kan vara annat ibland, men aldrig noll) och den blå indikerar nolla.
Och varför har du satt den svarta och vita i samma utgång?
Och varför har du satt den svarta och vita i samma utgång?
Klicka här för att svara

