D Derbyboy #1 Husägare · Skogen · 8 054 inlägg 9 aug 2021 21:21 Derbyboy Husägare Skogen 8 054 inlägg 9 aug 2021 21:21 #1 Jag har köpt två stycken fördelare som jag vill koppla ihop men om jag skruvar fördelarna i botten så kommer avsticken inte i linje. Vad gör jag för fel? Eftersom det sitter en packning vid gängan tänker jag att den ska skrivas i botten. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har köpt två stycken fördelare som jag vill koppla ihop men om jag skruvar fördelarna i botten så kommer avsticken inte i linje. Vad gör jag för fel? Eftersom det sitter en packning vid gängan tänker jag att den ska skrivas i botten.
D Derbyboy #2 Husägare · Skogen · 8 054 inlägg 9 aug 2021 21:56 Derbyboy Husägare Skogen 8 054 inlägg 9 aug 2021 21:56 #2 Jag har alltså blandat 1a med 1c Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder