D
Jag har köpt två stycken fördelare som jag vill koppla ihop men om jag skruvar fördelarna i botten så kommer avsticken inte i linje. Vad gör jag för fel?

Eftersom det sitter en packning vid gängan tänker jag att den ska skrivas i botten.
 
  • LK UNI fördelare 2-G20 med två avstick ej i linje, avsett för rörkoppling.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • LK fördelare för rörinstallation med tre anslutningar och gängad botten, problem med avstickens linjering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
D
Jag har alltså blandat 1a med 1c
 
  • Diagram över blandade rörkopplingar märkta med 1a till 1g och kopplingsdelar 2c, 3d med flera.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.