Hittade du någon lösning? Jag letar efter samma typ av beslag/funktion. Jag vet att ballingslöv har haft någon produkt för ändamålet men kan för mitt liv inte hitta den, kanske har drömt det hela.
Nej, jag gjorde aldrig det. Jag var djupt nere i theofils produktkatalog och simmade men den kändes bottenlös. Tror mig ha sett något där dock, men om det var blum eller hettich minns jag inte, blev aldrig någon beställning. Nu lever jag utan, vi satte in push to open istället, det blev sådär. 🤓V Villaingvar skrev:
Återkom om du lyckas bättre!
Hej , hittade denna lösning på Vedum kök , jag ska beställa på min lådar.H Hairredundant skrev:Nej, jag gjorde aldrig det. Jag var djupt nere i theofils produktkatalog och simmade men den kändes bottenlös. Tror mig ha sett något där dock, men om det var blum eller hettich minns jag inte, blev aldrig någon beställning. Nu lever jag utan, vi satte in push to open istället, det blev sådär. 🤓
Återkom om du lyckas bättre!
Ni kan också söka denna om ni behöver ;
Artikelnr. 30994
Öppningshake för invändiga lådor vid DUO-front
Snyggt!Volkan Gul skrev:
Vedum tycks ha något smalare front på innerlådan än mina från ikea, men det kanske inte spelar någon roll - jag får djupdyka i detaljerna senare.😊
Tack för att du delar med dig och bifoga gärna bild om du får till det!
Titta på denna också , Finns 3 olika storlek , 11mm 15,5 mm och 20 mm.Hoppas passar dem till ikea-kök .H Hairredundant skrev:
https://amzn.eu/d/a0Tqn8s
Klicka här för att svara