Hej,
Hur kopplar ni in dessa?
Jag förstår det som:
L och N från centralen skall in på knappen på N och P. Från P byglar jag till C (Common). Ut från C direkt till motorns konstanta L (nr 2).
Från NO på knappen kopplar jag (ex svart ledare) till motorns brytande L (nr3)?
Har jag fel? vill kunna öppna/stänga motorn på knappen. Lär ju bli en slutning i vartfall.
Förutsättningar:
Timer Schneider Exxact WDE002473
Forceringsmotor: Belimo LM230A