Jag har ett ouppvärmt utrymme i källaren där jag har en vägglampa (utanför bilden högst upp till vänster) och en strömbrytare. Jag skulle vilja ha ett eluttag vid golvet. Kan jag koppla in ett sådant på samma elledning (innan strömbrytaren till lampan)?