Håller på att styra upp stenspräckning i sommarstugan. Har bokat upp kompressor och borrmaskin och svågern som ska hjälpa mig. Nu behöver jag få tag på spräckkilar också. På Cramo där jag hyr grejjerna hade de 2 kilar inne - till salu - och jag behöver fler... antagligen ca 5-6 stycken för att kunna jobba effektivt...

Det verkar svårt att hitta på de vanliga verktygsaffärerna... Var kan jag hyfsat snabbt lösa detta? Helst i Göteborgstrakten...

Finns flera företag som säljer via blocket.

Problemet är att jag behöver ha dom garanterat i min hand innan fredag...

tommib
Jag har köpt ftån HME Tools tidigare. Har för mig att de kom på två dagar. Ring och prata med dem och se om de kan garantera en viss leveranstid.

G Gallianoman skrev:
Håller på att styra upp stenspräckning i sommarstugan. Har bokat upp kompressor och borrmaskin och svågern som ska hjälpa mig. Nu behöver jag få tag på spräckkilar också. På Cramo där jag hyr grejjerna hade de 2 kilar inne - till salu - och jag behöver fler... antagligen ca 5-6 stycken för att kunna jobba effektivt...

Det verkar svårt att hitta på de vanliga verktygsaffärerna... Var kan jag hyfsat snabbt lösa detta? Helst i Göteborgstrakten...
Toolab har,

https://www.toolab.se/kategori/Snigamit-Snigeldynamit-Bendof

Jag har 4st Spräckkilar 34mm x 290mm om du vill köpa billigt. Jag hyrde en tryckluftsborr med kompressorkärra och 2st borr för att byta mellan. Men kolla upp storleken på borren du hyr för de blir mindre när dom slipas.
Bor i göteborg/fiskebäck.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.