Skall renovera badrummet och ha vanligt vitt blankt 20x40 kakel på väggarna.
Handlar gärna så mycket som möjligt online av bekvämlighets- och prisskäl.

Har hittat kaklet vi söker på nätet på kampanj till 100kr billigare än vi har hittat i butik.

https://www.bygghemma.se/golv-och-v...hkgxAUbSfBD8FbZdfMw_P1GhXD9e08qQaArdOEALw_wcB

Står att det är kraftig rabatt för tillfället, men jag har svårt att uppskatta sanningen i detta. Bluffrea?
Vad säger panelen? Vågar man köpa kakel på nätet utan att titta? Har någon provat det aktuella kaklet i länken?
Skiljer sig kvaliteten mycket?

Jag är lite kluven även om man vill slå till när det är bra pris. ;)

Är det exakt samma kakel som du hittat i butik så är det väl inte mycket att orda om. Då köper du väl där det är billigast?

Men är det bara ett motsvarande kakel med samma specar så blir det ju osäkrare.

Bygghemma kör med bluffkampanjer, så lita absolut inte på att det "just nu är 63% rabatt" där.
Det har ständig "rabatt" på det mesta men är ofta ändå inte billigare än andras ordinarie priser.

Så är det bara ett liknande kakel så är det helt enkelt ett billigare kakel.
Behöver ju dock inte vara sämre för det.

• Gilla
hempularen
  • Laddar…
Skulle nog tänka till många gånger innan man köper en sånn grej från bygghemma, de kör ju som sagt med sina hittepå rabatter som i 90% av fallen är högre än vad många andra tar som ordinare pris, sen blir man dränkt i mail efter man beställt där.

Kakel till badrummet hade jag velat ha koll på, det skiljer ju gärna i färg mellan batcher osv och det är man ju aldrig garanterad när man beställer så.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.