6 187 läst ·
2 svar
6k läst
2 svar
Köpa duschkabin
Vi ska ersätta duschväggen med en duschkabin. Jag har snöat in mig på Svedbergs Cube men den saknar tak i måtten 90x90. Den finns som ångbastu med dessa mått och tak men den kostar över 30.000:- vilket är mer än vad vi vill ge.
Det vi letar efter är en duschkabin som påminner om en duschvägg och som "bara" har takdusch och handdusch. Är det någon som kan tipsa oss? Och är det någon som kan översätta duschkabin till tyska?
Det vi letar efter är en duschkabin som påminner om en duschvägg och som "bara" har takdusch och handdusch. Är det någon som kan tipsa oss? Och är det någon som kan översätta duschkabin till tyska?
Vi valde IDO Showerama 7-5 1000x1000, men den finns även 900x900. Är extremt nöjd med denna produkt. Lättmonterd, hög kvalitet, stabil, mycket plats för alla (varför ska det alltid vara så många olika sorter) dusch/hårprodukter. Dessutom står den på kraftiga hjul, så det är lätt att dra undan den och städa/komma åt golvbrunnen. Ett halvår innan hade vi köpt en Casper duschkabin med ångbastu/radio/massasge/telefon och jag vet inte allt vad. Men kvaliten var urusel. Ut med skiten (ursäkta uttrycket). Jag lovar, man får vad man betalar för.
mvh/
Olle
mvh/
Olle
Klicka här för att svara