Hej,

Jag försöker hitta ett paket med Duschdörrar ”U” som skall monteras på en vägg (inte hörn).

De paket (dörrar + inst.) jag hittar är hörnduschar. En pakettjänst jag hittade via bygghemma.se havererade av olika anledningar.

Hade en kontakt som lovade att lösa problemet, men den har nu dragit sig ur pga. för mycket annat.

Jag bor 60 mil från lägenheten, så det försvårar en del. Lägenheten är i Lund.

Någon som har andra bra erfarenheter eller idéer för lösning?

Bilden visar de duschdörrarna som monterades tidigare, men tyvärr hade fabrikationsfel. Jag söker något liknande som såklart sitter robust

• Duschhörna med glasdörrar i ett badrum, toalettstol bredvid, blå väggar, monterade duschdörrar som behövde bytas på grund av fabrikationsfel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS
En rörmokare brukar sätta upp duschväggarna under en badrumsrenovering så kanske en lokal rörmokare kan greja det. Clas Ohlson har ju sin fixartjänst om den täcker sånt, å andra sidan blir det kanske inte helt perfekt resultat heller.

Svedbergs brukar ha bra duschdörrar och annan badrumsinredning i förhållande till sitt pris. Inte lågpris med dålig kvalitet. Inte heller premiumkvalitet till höga priser som INR och Macro Design. Även om jag inte vet om det skiljer sig så mycket på just duschdörrarna.

Undvik Bygghemma när det gäller saker som kan behöva support, vilket de är urdåliga på.

• Gilla
cewe
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.