Hej
Har någon köpt bänkskiva från Köksvänner till IKEA-kök? Deras webguide innehåller ju inte möjlighet till att begära håltagning för tex IKEA-diskho utan bara deras egen....inte heller till spishäll. Hur gjorde ni då?

Tar gärna annat bra tips på leverantör av bänkskiva där man kan få Virrvarr som beläggning med god kvalitet på själva skivan.

Hej,
Undrar hur det gick för dig och om det blev en virrvarr-skiva från Köksvänner? Är inne på att beställa från dem men nyfiken på kvalitet, mm.

Fina skivor. Dock inte lika släta/blanka som gamla Perstorpskivor utan lite strukturfeeling.

• Köksbänk med texturerad yta, träskåp och vita kakelplattor under ett skåp med LED-belysning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt kök med vita strukturerade bänkskivor, kakelvägg och inbyggda apparater.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
KataH77 KataH77 skrev:
Hej,
Undrar hur det gick för dig och om det blev en virrvarr-skiva från Köksvänner? Är inne på att beställa från dem men nyfiken på kvalitet, mm.
Fast det var från AGELITO jag slutligen beställde.Funkadebra

Bara lite nyfiken på varför det till slut blev Agelito istället för Köksvänner. Och tittade ni ev på några ytterligare leverantörer också?

Hej

Jag vill upplysa alla här som tänkt beställa rostfri bänkskiva från Köksvänner. I deras ritverktyg ritade jag upp min 3700 mm långa bänkskiva med isvetsad diskho samt urtag för spishäll och blandare. Priset landade på 13758 kr plus 1195 kr för frakt. Mycket billigare än andra offerter jag fått från seriösa firmor där priset hamnat runt 25000 kr inkl. frakt. Jag beställde och pengarna reserverades på mitt konto.

Dagen efter får jag en mejl från företaget där dom meddelar att priserna tyvärr inte stämmer i ritprogrammet.
Offerten dom lämnar är på 30413 kr plus 3500 kr för frakt och emballage. Jag skulle dock bara behöva betala 30000 kr för diskbänk, frakt och emballage. Alltså mer än dubbla priset som jag fick på deras hemsida. Där kan man prata om falsk marknadsföring.

• Gilla
andersatsense
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.