Har hittat en ruskigt snygg bänkskiva i bambu från Spekva som vi ska ha i köket.
Fick pris från det lokala byggvaruhuset och då låg den på 3900 + moms och så frakt på det vilket känns lite svettigt..... Till och med billigare att köpa från en köksfirma (fast då måste man köpa ett kök också och det behöver jag ju inte).

Så var kan jag köpa Spekva billigare? Alternativt om någon annan säljer bambu-bänkskiva?

/Dea

Hatt du frågat på en köksfirma och fått nej? De köksfirmor jag var i kontrakt med när vi bytte vårt kök verkade inte vara svåra på att sälja delar även om de inte sålt köket. Vi köpte vår diskbänk genom en köksfirma (som vi inte köpte resten hos) och pratade med flera andra innan vi slutligen bestämde oss. Diskuterade även en del andra saker och de verkade som sagt inte svåra. Borde ju snarare vara tvärtom. Fick dom inte sålt köket får dom ju passa på och sälja där de kan.

Du behöver definitivt inte köpa ett helt kök. Du kan köpa en skruv till ett gångjärn om du vill, om inte de vill sälja enbart en bänkskiva så är de mycket märkliga.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.