1 859 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Köp inte Tivoli Audio köksradio
Medlem
· Blekinge
· 12 233 inlägg
Radion har en läcker design (därför köpte jag det) med riktiga vridknappar för volym och stationsväljare. Allt detta känns solitt och det är en fröjd att vrida på stationsväljaren. Men radiochipet är kass. Uselt att få in kanalen med rätt skärpa. Min ångradio från 60-talet är betydligt bättre på det.
Självklart var jag sen att upptäcka det eller så har det blivit sämre med tiden.
Men en radio i den prisklassen ska inte ha komponenter (oftast kondensatorerna) som ger upp efter 2 år!
Självklart var jag sen att upptäcka det eller så har det blivit sämre med tiden.
Men en radio i den prisklassen ska inte ha komponenter (oftast kondensatorerna) som ger upp efter 2 år!
Klicka här för att svara