23 262 läst ·
23 svar
23k läst
23 svar
Köp av badrumsmöbler till vettigt pris. En omöjlig uppgift!
Inte heller jag är så imponerad av Svedbergs. Medföljande skruvar till aluhandtagen var för långa så de gick igenom och bucklade handtagen. Svedbergs skickade nya handtag och skruvar... som var lika långa. Slutade med att jag gick till XL Bygg och köpte skruvar själv.Lane skrev:
Vi köpte våra möbler från skånska byggvaror.
http://www.skanskabyggvaror.se/produkter/badrum/badrumsmobler
Har inget att jämföra med men de har hållt i 3 år nu iaf utan några problem.
http://www.skanskabyggvaror.se/produkter/badrum/badrumsmobler
Har inget att jämföra med men de har hållt i 3 år nu iaf utan några problem.
Medlem
· Stockholm
· 1 396 inlägg
Ikeas möbler är verkligen skit, laminatet släpper så tidigt som fyra-fem år. Har sett det i flera badrum. Ju mer utsatt placering ju fortare går det.
Dom dyra möblerna är tyvärr dyra för att dom håller bra kvalitet. Självklart finns det undantag...
Dom dyra möblerna är tyvärr dyra för att dom håller bra kvalitet. Självklart finns det undantag...
Fast Rinkabyrör har ju inga egna möbler utan det vanliga sortimentet såsom Vedum, Aspen, Ballingslöv, Björbo, DuoBad, Ido, Ifö och dessa är ju inte särskilt billiga.JPW skrev:
Det finns väl inte många som säljer laminatprodukter som badrumsmöbler nuförtiden, möjligvis någon riktig lågprisprodukt. Det har väl allmänt ersatts med folie då alla laminatbadrumsmöbler led av det problemet.Stringfellow Hawke skrev:
Vi kikar på Ballingslöv happie 90-komod med spegelskåp. Det landar på ca 20tkr med handfat och blandare (Mora inxx). Normalt sett ännu dyrare, dem kör ju 20% fram till 21/4. Någon som har erfarenhet av Ballingslöv? tänker kvalitetsmässigt osv.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vilka anslutningskopplingar till toa & handfat?
Vatten & Avlopp -
Diskmaskin koppling till blandare
Vatten & Avlopp -
Vad behöver jag för att koppla nya aquastop till blandaren=
Vatten & Avlopp -
Behöver bygga/köpa förvaringslådor till en inbyggd säng
Möbelsnickeri -
Koppling av Plejd Controller CTR-01 till en Takfläkt TKS 400 C1 EC !
El