Hej !

Kan det vara ok att ett husföretag använder samma person som kontrollansvarig och sedan som slutbesiktningsman?
 
Ja det ska gå bra, men det krävs att det är en oberoende. Men hade han inte varit det hade han inte fått vara KA heller.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.