Tack för era svar och reflektioner.

Anledningen till att jag vände mig hit var att jag misstänkte att hällen var felkopplad, och eftersom bänkskivan där den ska installeras kommer nästa vecka ville jag kontrollera i god tid. Det blir betydligt mer omständligt att åtgärda fel när hällen väl är infälld och fastmonterad.

Tyvärr är detta inte det enda felet elektrikern har gjort, så jag har bestämt mig för att ta in någon annan. Lite olycklig timing så här i semestertider, men hellre det än att riskera något allvarligare längre fram.
 
  • Gilla
avh67f och 1 till
  • Laddar…
A
Bra att du visar att du inte accepterar sådant där.
 
  • Gilla
Lagerlasse
  • Laddar…
Så störigt att man såklart inte kan se om det går en grå till uttaget eller ej haha.
 
K kmgrillen skrev:
Varför slösa tid på forum? Fan gör du här?
Tack för din djupsinniga reflektion över forumets existensberättigande. Själv är jag här i hopp om att någon vet skillnaden mellan fas, nolla och dåligt uppförande 😂
 
K kmgrillen skrev:
Varför slösa tid på forum? Fan gör du här?
Elektrikern verkar ha hittat hit...
 
  • Gilla
  • Haha
jbr och 2 till
  • Laddar…
L Lagerlasse skrev:
Tack för din djupsinniga reflektion över forumets existensberättigande. Själv är jag här i hopp om att någon vet skillnaden mellan fas, nolla och dåligt uppförande 😂
Slösa tid på forum var ironiskt menat. Vem sitter inte här och hoppas man själv inte råkar på dylik kopplingar? 😂
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.