Näthandel må vara bra i all ära men ibland kan det vara trevligt att gå in i en fysisk butik. Dessvärre blir utbudet rätt skralt om man inte har möjlighet att handla hos grossisterna. Har frågat både hos Ahlsell och elektroskandia om att få skapa ett konto men fått nej. Någon som vet om de andra (Rexel,solar etc) är lite liberalare? Dem har ju mkt annat än bara el som hade varit smidigt att kunna inhandla (VVS, lampor, personlig skyddsutrustning etc)
Grossister får sälja till vem de vill.
Att kalla Ahlsell för grossist är dock felaktigt. Det är en fackdetaljist.
Att kalla Ahlsell för grossist är dock felaktigt. Det är en fackdetaljist.
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 623 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5 623 inlägg
Du måste givetvis ha en koppling, om en hantverkare handlar kött så har det ingen koppling.F Fredrik K80 skrev:
Grossist vill ha sina kunder, de är inte intresserade av att ha vem som helst som handlar, de skulle dessutom riskera att bli bojkottade av sina verkliga kunder.
Redigerat: