Som "Styrman 1" nämnde, skulle man inte kunna ha minut/tim-visning i 24 tim och sedan övergå till gammalt hederligt datum?

//Patrik
 
Tyvärr går det inte att välja det alternativet i den forumprogramvara som vi använder.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.