Lägenhetsfixare
· Stockholm
· 38 inlägg
Hej,
I min lägenhet kommer lösa kablar från golvet som på bild. Nu skall jag sätta nya socklar och vet inte hur jag skall göra i detta hörn. Innan fanns en box byggd av golvlister. Inte så snyggt...
Några idéer hur man kan lösa detta på ett snyggt sätt?
Förstår faktiskt inte varför man gjort så. I övriga rummet ser det lika ut fast med eluttag och sockeldosor. Det förstår jag. Men varför lägger man kopplingar som på bilden utan någon funktion mer än vidarekoppling?
I min lägenhet kommer lösa kablar från golvet som på bild. Nu skall jag sätta nya socklar och vet inte hur jag skall göra i detta hörn. Innan fanns en box byggd av golvlister. Inte så snyggt...
Några idéer hur man kan lösa detta på ett snyggt sätt?
Förstår faktiskt inte varför man gjort så. I övriga rummet ser det lika ut fast med eluttag och sockeldosor. Det förstår jag. Men varför lägger man kopplingar som på bilden utan någon funktion mer än vidarekoppling?
Moderator
· Stockholm
· 57 789 inlägg
Tjaaa.. Något snyggt sätt vet jag inte. Det enda godkända är att sätta ett par kopplingsdosor som rören får gå in i.
Klicka här för att svara


