Hej!

Jag har lite funderingar kring om någon har erfarenheter eller synpunkter på Konkreta hus byggteknik N-tech från Nokon? Det är alltså prefabricerade betongelement tillverkade i Vagnhärad utan organiska material osv.

Här finns lite info:
http://www.nokon.se/byggsystem/n-tech

Vi funderar nämligen lite på att låta LB-hus bygga ett sådant hus åt oss i enplan. Vilka risker finns och är det en bra teknik?
 
Ingen som känner till något om den här typen av byggteknik? Tydligen har den använts mycket till hyreshus lokalt sedan 90-talet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.