Om det är ovan så ventileras det väl bort eller?
 
Det är ju min spontana reaktion också.
För ni har väl luftspalt !?
 
;)

Jag har också masonit istället för råspont och mellan denna och luftspaltsskivan fick vi sätta små lister/reglar om cirka 25x38 mitt emellan varje takstol, så att inte masoniten skulle sjunka ner för mycket och hindra luftströmningen.

Har ni sådana? Eller går det kanske att fixa till? ???

Helena med
Sverige Stugan
 
Låter som ni slog på värmen innan isoleringen van fuktspärren var på plats?
 
bäst i test ska tydligen woods avfuktare vara... grymt effektiva enligt kompis uppgift.
 
;)

Ja, en Woods köpte jag förra vintern efter att ha hyrt en proffsmaskin för alla problem jag hade när det snöade in genom nocken och töade på allt regelverkmaterial mm inomhus, som man kan se på bilderna på min hemsida http://hem.passagen.se/femana

Woods MDE 25 har jag för 5.000:- och den är så lättskött och gör ett jättebra jobb enlig min uppfattning!

Helena med
Sverige Stugan
 
De testar avfuktare i senaste råd&rön
 
;)
Grattis och hoppas Du blir lika nöjd som jag!

Bra att ha i badrummet, tvättstugan, källaren etc.

Helena med
Sverige Stugan
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.