Hej, har litegrann kondens vid ett område i taket på insidan av plasten varför? Hur fixar jag det enklast?
Det är vind över, jag kände att det var lite kall luft i området: kan det vara det?
Det ska bli ett badrum som ligger i gargedelen/ekonomidelen sidan av huset.
Det är vind över, jag kände att det var lite kall luft i området: kan det vara det?
Det ska bli ett badrum som ligger i gargedelen/ekonomidelen sidan av huset.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har en värmefläkt på redan, så är ju lagom varmt. Sen har jag självdragen och den går som den ska. Kan det vara något annat?
Klicka här för att svara
