Jag är ute efter ren BRA kompressor av lite storlek så den orkar med liiiite mer än att driva en färgspruta.
Gärna en trefasmaskin!
Prisklass omkring 5000 svenska nödmynt. Gärna i Dalarna/Västmanland för enkel frakt. Har du en bra maskin i andra delar av Sverige så går det iofs att ställa den på en pall för transport med ASG eller liknande