Lite offtopic, Men fick bara en så rolig idé...

Har du patrik eller någon annan för den delen provat Letti-klammer för gips direkt i lättbetong/puts utan plugg alltså?

R_Strandberg skrev:
Lite offtopic, Men fick bara en så rolig idé...

Har du patrik eller någon annan för den delen provat Letti-klammer för gips direkt i lättbetong/puts utan plugg alltså?
Jag har klamrat 2-3 tvåbens LETTI i puts. Blev överraskad över att det satt bättre (och var snyggare) än med plugg och TKK.

Funkar det ännu bättre med LETTI för gips?

//Patrik

Har helt glömt de 2benta klammerna. Håller på med putsjobb nu så hör av mig över resultatet om jag provar gipsletti annars kör jag 2benta.

Tack!

R_Strandberg skrev:
Har helt glömt de 2benta klammerna. Håller på med putsjobb nu så hör av mig över resultatet om jag provar gipsletti annars kör jag 2benta.

Tack!
Hehe Stackare. ;)
Ja, gör det! :)

//Patrik

Sorry tog ut 2benta letti ist för gipsletti men det funkade kanon! Någon sorts svart betong bakom putsen, blev som svart sot av dammet när man borrade igenom..

2-benta Letti i puts är att rekomendera för det blir mycket snyggare än att köra TKK!

R_Strandberg skrev:
Sorry tog ut 2benta letti ist för gipsletti men det funkade kanon! Någon sorts svart betong bakom putsen, blev som svart sot av dammet när man borrade igenom..

2-benta Letti i puts är att rekomendera för det blir mycket snyggare än att köra TKK!
*Gilla*

//Patrik (Det är en härlig upptäckt att göra, eftersom att det aldrig brukar funka klockrent att borra i puts och sätta plugg.)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.