Hej,

Förslag på hur man enklast kompletterar befintliga reglar på 60cc till 30cc?

Måste jag komplettera med samma mått som befintliga reglar eller klarar man sig med en mindre dimension?
Längden på reglar som ska kompletteras är 3,50m.

Gäller ett Älvsbyhus från -91 med torpargrund.
Hur gör ni som är rutinerade och vad säger dagens byggnormer?

Tack på förhand! :giggle:
 
Av vilket skäl ska du minska måttet?
 
Ett gammalt sovrum ska bli badrum och där ska vi in med kakel/klinker, har hört att man då behöver ha cc30.
 
Kolla med den som ska bygga badrummet först så vet ni vad ni bör göra.
 
Har redan ett företag som ska göra tätskiktet och de säger cc30. Men regling är något vi ska fixa själva och funderade på vilken metod som är enklast för någon som ej gjort det tidigare.
 
Samma dimension som befintliga reglar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.