Har precis rivit ner väggen och hade behövt komplettera golvet, är det någon som varit med om liknande? Eller har tips på hur man kan gå tillväga ?

• Trägolv med en nyupptagen rektangulär schakt där betong och murbruk syns efter riven vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
O Oscar Dj skrev:
Har precis rivit ner väggen och hade behövt komplettera golvet, är det någon som varit med om liknande? Eller har tips på hur man kan gå tillväga ?
Har samma projekt. Dock inte bara en sådan fin ränna som du utan en mer besvärlig form.

Innan jag rev trodde jag att det skulle se ut som hos dig och då tänkte jag antingen sätta en bit ek mellan de två golven, eller en stenfris. Så det är mitt förslag till dig. Eller så fortsätter du så som det redan verkar vara lagt med två stavar i rännan. Det blir fint att se att det funnits en vägg där.

I mitt fall saknades golv under två garderober också så jag ska, efter förslag härifrån, lägga i den ytan med nytt golv. Kan inte motivera mig att riva ut allt när det inte är något fel på övriga golvet.

Du har mycket finare golv än jag så du vinner ännu mer på att markera dessa med en fris.

• Gilla
tensiden
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.