Hade en firma här som satte upp våtrumstapet, spacklade fall och lade in våtrumsmatta. Nu när vi är färdiga med resten så har vi upptäckt att om man spiller ut vatten vid ena sidan av badkaret så ligger det kvar vatten på kanske en 30x30cm stor yta.. Fallet felar alltså lite där. Det skall alltså vara fall på hela golvet mot brunnen. Detta tror jag inte går att åtgärda i efterhand till rimlig kostnad men dom ska i alla fall komma och titta på det i nästa vecka. Nu till min fråga. Vi skall betala 28.000kr för jobbet dom gjorde. Vad är skälig kompensation om dom inte kan åtgärda problemet?