Jag är lite nyfiken på när kommunen vill vara "delaktiga" i bygget.

Så här har jag förstått det:
1. Bygglov
2. Utsättning (så att de vet att huset hamnar på rätt ställe).
3. När kommer kommunen in härnäst?
Kontrollerar de att det man byggt är det man fått bygglov på? Eller är det kvalitetsansvarig som håller i det?
 
Kvalitetsansvarige håller i det.

mvh
David
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.