O [old rusty] #16 Medlem · 1 445 inlägg 25 maj 2025 05:45 [old rusty] Medlem 1 445 inlägg 25 maj 2025 05:45 #16 Krilleman skrev: Mer korrekt ord hade varit motstånd. Men det visste du redan... Du var bara sugen på att markera ordval. Jag förstår inget av vad du försöker säga nu. Lördagsgrogg? Jag ordmärkte ingenting, jag bara påpekade en uppenbar missuppfattning.
Krilleman skrev: Mer korrekt ord hade varit motstånd. Men det visste du redan... Du var bara sugen på att markera ordval. Jag förstår inget av vad du försöker säga nu. Lördagsgrogg? Jag ordmärkte ingenting, jag bara påpekade en uppenbar missuppfattning.
Krilleman #17 Husspekulant · D · 18 354 inlägg 29 maj 2025 19:47 Krilleman Husspekulant D 18 354 inlägg 29 maj 2025 19:47 #17 O [old rusty] skrev: Jag förstår inget av vad du försöker säga nu. Lördagsgrogg? Jag ordmärkte ingenting, jag bara påpekade en uppenbar missuppfattning. Nej, ingen grogg. Jag jobbar alldeles för mycket för denna tingest. Men du förstod precis vad jag menade. 👍
O [old rusty] skrev: Jag förstår inget av vad du försöker säga nu. Lördagsgrogg? Jag ordmärkte ingenting, jag bara påpekade en uppenbar missuppfattning. Nej, ingen grogg. Jag jobbar alldeles för mycket för denna tingest. Men du förstod precis vad jag menade. 👍