1 940 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Komfovent Domekt R 700 V C6
Ska installera FTX i huset, boytan är drygt 200kvm och 100kvm biyta. Kommer inte hinna installera FTX själv utan kommer ta in hjälp för det.
Har fått förslag på Komfovent Domekt R 700 V C6 men funderar på om det är onödigt stort ? Aggregatet ska klara 500kvm
Fick förslag från en annan firma på Systemair VTR 500 som ska klara 400kvm.
Någon som har erfarenhet/synpunkter på dessa aggregat eller förslag på annat?
Har fått förslag på Komfovent Domekt R 700 V C6 men funderar på om det är onödigt stort ? Aggregatet ska klara 500kvm
Fick förslag från en annan firma på Systemair VTR 500 som ska klara 400kvm.
Någon som har erfarenhet/synpunkter på dessa aggregat eller förslag på annat?
Bumpar trådenP perka99 skrev:Ska installera FTX i huset, boytan är drygt 200kvm och 100kvm biyta. Kommer inte hinna installera FTX själv utan kommer ta in hjälp för det.
Har fått förslag på Komfovent Domekt R 700 V C6 men funderar på om det är onödigt stort ? Aggregatet ska klara 500kvm
Fick förslag från en annan firma på Systemair VTR 500 som ska klara 400kvm.
Någon som har erfarenhet/synpunkter på dessa aggregat eller förslag på annat?
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 124 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 124 inlägg
Jag valde också mellan Komfovent och Systemair när jag bytte aggregat. Det slutade med att jag köpte Systemair VSR500. Behövde hitta ett aggregat som klarar 220 kvm och går upp genom vindsluckan.
Kan bara säga att allt funkar bra och jag är nöjd. Pris runt 25k för aggregatet.
Jag hade iofs ett fläktmotorhaveri i början men fick en ny fläkt på direkten.
Kan bara säga att allt funkar bra och jag är nöjd. Pris runt 25k för aggregatet.
Jag hade iofs ett fläktmotorhaveri i början men fick en ny fläkt på direkten.
Klicka här för att svara