DanielF skrev:
Men får jag tillfälle igen så plockar jag både verktygstavlor och verktyg tills det är barskrapat. :)
:thumbup:

Eller så talar du om vart det är och säljer kölappar..... ;)

Alltså, var är det man bara får gå och plocka på sig kvalitetsverktyg, så mycket man bara orkar?

Tycker det låter lite skumt.
Vanligtvis skänks inte dyra verktyg bort.
Vem var ägaren?

Det stod nåt om en anhörig och en lägenhet...

Var det en verktygshamstrare som flyttat in på hemmet/avlidit och en okunnig anhörig tyckte TS kunde plocka på sig?

/ATW

Redigerat:
S
Någon verktygshamstrare som flytta in på hemmet som jag känner och närmast anhöriga har verktyg så det räcker och/eller är inte alls intresserade av sådana. Det blev typ plocka annars kommer en firma och tömmer lägenheten.

Alla är inte verktygstokiga och vissa tycker att 2000kg verktyg i en liten tvättstuga är mer arbete att förvalta än det är värt. Dessutom tyckte säkert närmaste anhöriga att vi "barn" skulle behöva det bättre än någon firma som kommer dit och säljer det på loppis för egen förtjänst. Det var bara jag som ville ha verktygen och det är jag tacksam för :)

Redigerat:
  • Gilla
MTech och 1 till
  • Laddar…
Verktygen är mest värda om du behåller dom till dig själv, om du har nytta av dom, jag vet att jag hade behållt dom sjäv. :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.