4 264 läst ·
19 svar
4k läst
19 svar
Kom över ett parti verktyg, vad tror du de är värda?
Tycker det låter lite skumt.
Vanligtvis skänks inte dyra verktyg bort.
Vem var ägaren?
Det stod nåt om en anhörig och en lägenhet...
Var det en verktygshamstrare som flyttat in på hemmet/avlidit och en okunnig anhörig tyckte TS kunde plocka på sig?
/ATW
Vanligtvis skänks inte dyra verktyg bort.
Vem var ägaren?
Det stod nåt om en anhörig och en lägenhet...
Var det en verktygshamstrare som flyttat in på hemmet/avlidit och en okunnig anhörig tyckte TS kunde plocka på sig?
/ATW
Redigerat:
Någon verktygshamstrare som flytta in på hemmet som jag känner och närmast anhöriga har verktyg så det räcker och/eller är inte alls intresserade av sådana. Det blev typ plocka annars kommer en firma och tömmer lägenheten.
Alla är inte verktygstokiga och vissa tycker att 2000kg verktyg i en liten tvättstuga är mer arbete att förvalta än det är värt. Dessutom tyckte säkert närmaste anhöriga att vi "barn" skulle behöva det bättre än någon firma som kommer dit och säljer det på loppis för egen förtjänst. Det var bara jag som ville ha verktygen och det är jag tacksam för
Alla är inte verktygstokiga och vissa tycker att 2000kg verktyg i en liten tvättstuga är mer arbete att förvalta än det är värt. Dessutom tyckte säkert närmaste anhöriga att vi "barn" skulle behöva det bättre än någon firma som kommer dit och säljer det på loppis för egen förtjänst. Det var bara jag som ville ha verktygen och det är jag tacksam för
Redigerat:
Klicka här för att svara