Hej
Jag och min sambo har precis köpt ett hus. I badrummet sitter det ett fönster mitt i duschen. På bilden ser man detta väldigt tydligt. Nu har man ett draperi för både fönster och duschen.
För duschen hade vi nog täkt sätta upp någon vägg och sedan en dör som man går in i duschen, men för fönster vet vi inte riktigt hur man skall göra. Vill ju inte ha så som det ser ut idag. Kom gärna med förslag..