När jag klickar på "Bevakningar" så kommer ju en lista upp på alla trådar jag bevakar. I den listan så finns en kolumn som heter "När" och alla poster i listan har "inga" ifyllt i denna.

Vad är tanken med denna kolumn?
:confused:
 
Nimajneb skrev:
När jag klickar på "Bevakningar" så kommer ju en lista upp på alla trådar jag bevakar. I den listan så finns en kolumn som heter "När" och alla poster i listan har "inga" ifyllt i denna.

Vad är tanken med denna kolumn?
:confused:
"När" är när du ska få mail vid uppdatering i tråden. För mig står det "omedelbar" på de flesta. Tror att man ställer in "defaultläge" någonstans i "profilen".

Edit: Du kan även ändra hur/när du vill ha mail genom att markera tråden i kryssrutan och gå på "valda ämnen" längst ner på sidan.
 
Redigerat:
aha, nä någon mailalert vill jag definitivt inte ha.
Då får man kanske leva med den kolumnen:(
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.