Hej!
Har ett Suterränghus från 75 med självdrag där vi behöver se över ventilationen.
Vissa rum känns väldigt instängda efter en stund och vid kallare väder är det ofta fukt på insidan av rutorna (inte i alla rum men ett par).
Nu till frågan - var börjar man? Vilken fackman kan komma och se över läget och ge rekommendationer?
Samt fråga två, vad är rimliga förbättringar? Tilluftventilation i alla rummen? FTX?
mvh