Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Att hallen är felbyggd på flera sätt vet jag redan. Men finns det något sätt som jag inte tänkt på att motverka denna köldbrygga?
Ni som lever med 30-40 minusgrader varje vinter, hur gör ni?
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 292 inlägg
Enklast är väl att bygga en låda runt låset typ.
Dettä är något som stör mig också och borde med enkelhet gå att lösa med digitalt lås
Dettä är något som stör mig också och borde med enkelhet gå att lösa med digitalt lås
Klicka här för att svara