Hejsan alla!

Är det någon som vet när och om det är Köksveckor på gång på IKEA snart? Vi ska snart beställa vårt kök och det hade varit trevligt att tajma det...

Tack på förhand

M

Jag var på IKEA idag och frågade om det blir några köksveckor i otober. Jag fick svaret att det hade varit planerat (det är därför de har haft en köksreklam på TV). Men eftersom de har svårt att klara leveranstider på nya vitvaror hade de varit tvungna att skippa höstens köksveckor. Sovrum ska ha "sovrumsveckor" istället.

Är det någon som hört något annat?

Liten Tuva skrev:
Jag var på IKEA idag och frågade om det blir några köksveckor i otober. Jag fick svaret att det hade varit planerat (det är därför de har haft en köksreklam på TV). Men eftersom de har svårt att klara leveranstider på nya vitvaror hade de varit tvungna att skippa höstens köksveckor.
NEJ!!!! :mad:

Vad besviken jag blir! Hade siktat in mig på att få köpa mitt kök nu i höst.... *suckar*

Nämen va trist! Nåja, man får väl trösta med sej med att de åtminstone sänkt priserna :-)

Fraser skrev:
Nämen va trist! Nåja, man får väl trösta med sej med att de åtminstone sänkt priserna :-)
Jaså? När sänkte de priserna och på vad?

Tror dom gör så efter köksveckorna så sänker dom priset på vitvarorna så det går kanske jämt upp

Lyfter lite!

Någon som sitter på någon insiderinfo? :)

/R

robber skrev:
Lyfter lite!

Någon som sitter på någon insiderinfo? :)

/R
Jag är oxå lite nyfiken om dom har någon ny kampanj på kök som e på G......

Har nu varit på Ikea och fick beskedet att deras kökskampanj drar igång om 2 veckor.......

Rob - Hoppas du har rätt... vi var där idag och ritade upp vårat kök. Får ha is i magen en stund till då innan vi beställer.

Hoppas verkligen detta då jag är i samma läge som Sassa08 :)

Håller alla tummar jag har!

/R

Vi har inte fått fixat vårt kök ännu, så det hade passat perfekt om det snart var dags för kökskampanj!!

Angående prissänkningen jag nämnde tidigare, så är priserna på jämförelseköken lägre i 2010-katalogen än den från 2009. Det var ganska stora prisskillnader (och det verkade iallafall inte som att de hade ändrat något om vad som ingår i jämförelseköken :-) )

de brukar i alla fall vara igång i mars, kommer i håg detta för att jag har satt mina senaste IKEA kök under påsken

Redigerat:
rob the builder skrev:
Har nu varit på Ikea och fick beskedet att deras kökskampanj drar igång om 2 veckor.......

Sa de vilken sorts kampanj det gäller? Är det rabatt på vitvarorna eller den mycket trevligare "köp kök för 10 000 och få 1000 att handla annat för"??

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.