Någon med lite insikt som har koll på när höstens köksveckor startar på IKEA??
Borde vara i startgroparna om man kollar föregående år, surt att beställa veckorna innan..

/Christer

Jag funderar på precis samma sak!

Någon som är välinformerad?

De va ju strax innan sommaren. Dom brukar väl inte har det 2 ggr/år?

Jag håller då tummarna för att de har det nu i höst också! Hur var det förra året då?

Istället för att gissa och hoppas lyfte jag luren och ringde till IKEA. Efter ca 1 timme i telefonkö fick jag följande svar:

"- Vi vet inte när olika kampanjer kommer, tidigast någon vecka innan får vi reda på det. Köksveckorna brukar vara vid "produktsläpp" så ha is i magen *blink-blink* för det blir produktsläpp i oktober.... Men jag kan naturligtvis INTE LOVA något..."

Ja, det går ju att tolka på olika sätt, men min tolkning är att det blir köksveckor i höst, antagligen i oktober!

Hmm de nya köken kom ju i aug vill jag minnas.. eller så har de än mer på lager att släppa

I alla fall jag hoppas att de där köksveckorna verkligen kommer, trots allt så sparar man x antal tusen, om man nu ändå ska köpa ett IKEA-kök. Men vi får väl se hur det blir, tjejen på kundservice kunde ju "verkligen inte lova något". Hoppas att jag inte misstolkade henne....

Redigerat:
Paul-Staffanstorp
skrotfot skrev:
Om man låter G översätta till svenska blir det på följande vis:
[länk]=

:D:D:D

Vilka sköna skratt man fick där... men visst... budskapet gick ju fram...

Ja, men då är det väl bara att sätta sig och bläddra i katalogen medan man väntar då!

MickeMick skrev:
[länk]

Man behöver inte fatta Finska för att förstå vad jag menar...
Skall du köpa köket i Finland är detta intressant, är det i Sverige du skall handla så håll koll på ikea.se istället..

För en utan koll: vad innebär köksveckorna på Ikea? :o

T
Max Cady skrev:
För en utan koll: vad innebär köksveckorna på Ikea? :o
Om du köper kök för 10000 kr så får du 1000 kr för att köpa något annat.

Handlar du för 20000 kr får du 2000 kr o.s.v

30000---->3000
40000---->4000

Ingen som känner ngn på ikea som borde ha ngn aning?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.