Håller med tank77. Grått blir snyggast. Kör ni svart kan det bli för mycket svart iom golvet. Alt kanske det passar perfekt ;-)
Blått går iallfall bort.

Som jag skrev innan så går det gråa kaklet som vi tänkt från första början helbort då det blev helt livlöst mot den rostfria bänken med rostfri diskmaskin under. Vi har testat och det blev ett riktigt antiklimax.

Så då tycker ni det svarta... det är sån lite genomskinlig mosaik. Vi tänkte vita fogar som vi behandlar.

Andra kommentarer?
Hälsningar C

Jag vill bara säga: INTE det blå kaklet, som det såg ut på bilden så skar det sig rejält mot ert i övrigt snygga kök! Svart kan säkert bli bra om ert kök är ljust men blir det fint med ljus fog? Jag tycker ofta det ser elegant ut med mörk fog till mörkt kakel men det där är ju helt subjektivt. Kör på det ni gillar mest så blir ju ni som bor där nöjda i alla fall! Lycka till!

A
Håller absolut med om att inte ta den blåa mosaiken!!! Frostad glasskiva e snygg tycker jag!

Hej,

Jag röstar helt klart på den svarta mosaiken!! Den kommer att passa jättebra till ert val av golv, stenbänksiva, fläkt och vitvaror. Kommer bli kanonfint! ;)

Lycka till med ert val!
Mvh Anna

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.