Ska göra om mina odlingslådor. Nu är det plattor mellan odlingslådorna och blir mycket ogräs i skarvarna på plattorna. Tänkte göra med grus runt om istället. Kan man lägga gruset först och sedan ställa dit lådorna på eller lådorna först och grusa upp efteråt. Då blir lådorna inte lika höga från marken. Vilket är bäst? Har en gammal trekammarbrunn kan man använda den till t.ex potatis.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.