robbin skrev:
Är på jakt efter ett köksbord i massiv björk. Vill ha en väldigt enkel modell, skiva och 4 ganska tjocka ben inget onödigt lulllull. Det ska finnas plats för 6 stolar.  Till detta sökes även björkstolar med sits och rygg av flätad svart väv. Någon som vet någon möbelkedja som har detta?

Ta även en titt på Mio's Sälen, finns i 160 och 180cm längd - väldigt stabilt och gediget.

Det får bli en tur till möbelhusen till helgen. Verkar ju finnas en del att välja på.

BESKT skrev:
IKEA har ett kanonbord i massiv björk som heter NORDEN tror jag..vi har det, stort, rubust stabilt.
Vi har det själva och är supernöjda. Prisvärt jag tror det bara kostar 2000 kr. (vi köpte vårt på fynden för 1000 kr...)
Kollade in detta då vi sprang igenom IKEA idag, det var SNYGGT!!! Det vill jag ha sen när vi byggt... *dreglar lite*

Ja det finns en del guldkorn även på ett ställe som IKEA ::) Vi köpte bordet där det största de har och snygga björkstolar köptes på Mio. Men NORDEN rekomenderas varmt!

Fredrik_J skrev:
http://www.walfrid.se/selected_object1.asp?visa=386&serie=Country&grupp=Matbord&prod=Bord

Här är det ju.
Men det där var ju EK!!! ??? ;D

Precis. Valde EK framför Stolab björk efter ett par veckors övervägande och många besök hus möbelhandlaren....

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.