Tja!
Ska göra en bänkskiva som ska kaklas till köket - det är till en köksö som bara har en häll.
Vil det gå att kakla på en MDF-skiva som är primad? Det ska vara en tjock variant, för att häll kan ligga i.
Mit andra alternativ är en WEDI-skiva, dock är ön såpass stor, att jag ska ha 2 WEDI skivor och jag är lite osäker hur jag ska foga dem samman, så det blir stadig.
Skivan ska vara mellan 40-50mm tjock och 1690 x 980mm.
Kom gärna med tips och trix.