4 374 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
kök renovering
ska fixa snart hemsida med renovering av vårat kök men nu komer fråga lite vad ni tycker
så idag fins två ingångar som vi ska sloppa ta upp en i mit orsak ett är på vintern om ska in till köket enklaste vägen så blir man genom våt ina man är ine i köket då den ingågne liger vid ytterdören
anledning två altså varför andra sla slopas ju kasne då vi får barn inte ska pringas runt mellan kök hal och vardagsrum
men då i ställe komer vi ta upp en ny ingång i stora hellen en bit i från ytterdören men dne hallen komer tas upp med lilla hallen så blir en mer samman hang
men nu till fundering och beskrvning
då komer vi säta kyll ocvh frys dåär ingång ett var tidgare sedan fudner vi om ska ha hylla för kokböker brevid natlativet gjör vitrin skåpp där på från 30-60 beronde på hur stor dör vi gjör om vi gjör 90 eller 120 vad tycker ni?
där kylskåpet , städ och ingången till mattrumet är idag komer vi byga en ny bänk som då svänger lite men vi inte bestänt om blir över skåp eller hylla där man kan häng upp fin glass som på barar. där ny bänken koemr vara men komer inte vara så mot den öppning som blir inmot matrumet . så hare tidare varit dubel dörar mellan matrumet och köket den delen mot köket komer tas bort så blir som ett rum inte som gång mellan kök och matrum då då komer stå en bänk där
så på andra sidan komer vi ha kvar som är idag bara målla på lukorna uttna vi komer byta spis och bytta diskbänken mot en ho och trä skiva.
men så undran om vi då målar köks lukorna i gråt vad ksa man då ha för färg på kaklet?
vi komer okså säta upp halvpanele vilken färg på tapeterna?
sedan på den nya bänken fudnera om kanse ska gjöra en upphöjd delen längst bak vad torr ni kan ju vara smart då man bakar med mera kuna ställa upp mölj med merai bka kan och så vad torr ni kom med båd för nack delar på jag beskriver
sedan vad ksa man ha för golv inte trö golv har 5 rum med trä golv
så idag fins två ingångar som vi ska sloppa ta upp en i mit orsak ett är på vintern om ska in till köket enklaste vägen så blir man genom våt ina man är ine i köket då den ingågne liger vid ytterdören
anledning två altså varför andra sla slopas ju kasne då vi får barn inte ska pringas runt mellan kök hal och vardagsrum
men då i ställe komer vi ta upp en ny ingång i stora hellen en bit i från ytterdören men dne hallen komer tas upp med lilla hallen så blir en mer samman hang
men nu till fundering och beskrvning
då komer vi säta kyll ocvh frys dåär ingång ett var tidgare sedan fudner vi om ska ha hylla för kokböker brevid natlativet gjör vitrin skåpp där på från 30-60 beronde på hur stor dör vi gjör om vi gjör 90 eller 120 vad tycker ni?
där kylskåpet , städ och ingången till mattrumet är idag komer vi byga en ny bänk som då svänger lite men vi inte bestänt om blir över skåp eller hylla där man kan häng upp fin glass som på barar. där ny bänken koemr vara men komer inte vara så mot den öppning som blir inmot matrumet . så hare tidare varit dubel dörar mellan matrumet och köket den delen mot köket komer tas bort så blir som ett rum inte som gång mellan kök och matrum då då komer stå en bänk där
så på andra sidan komer vi ha kvar som är idag bara målla på lukorna uttna vi komer byta spis och bytta diskbänken mot en ho och trä skiva.
men så undran om vi då målar köks lukorna i gråt vad ksa man då ha för färg på kaklet?
vi komer okså säta upp halvpanele vilken färg på tapeterna?
sedan på den nya bänken fudnera om kanse ska gjöra en upphöjd delen längst bak vad torr ni kan ju vara smart då man bakar med mera kuna ställa upp mölj med merai bka kan och så vad torr ni kom med båd för nack delar på jag beskriver
sedan vad ksa man ha för golv inte trö golv har 5 rum med trä golv
komer en ritning hur tänk när gäller köket och nedervåningen
så här ser utt nu
så här vi tänkt ska förklar alla färger är
gult den nya bänken vi tänkt bygga uttan över skåp komer en hylla man kan hänga öppglasen. plus bak kanten på bänken blir öpphöjd lite antaltivet där man gjör små lådor i öpphöjdningen. kan okså gjöra så man ka ha slevar sådan i hål där som stiker nere dom.
röd är vårat perfekta skaferi som vi har nu okså som kan gå in i.
mörkgröna är en bänk brevid spisen som itne vet om vi ska gjöra nåt ått mer byta bänk skiva och kanse höja upp så komer i samma höjd som spisen är idag 5-10 cm lägre övriga bänkar.
Lila spisen den ksa byta utt till en ny häl spis med varmlufts ung.
mörk blå är våran diskmaskin som komer vara kvar komer med övringa bänken få en en ny bänkskiva.
ljus blåt våran disk ho som komer bytas utt till en ny där av vi okså byter bänksiva för vill ha en uttna järn bänk om ni förstår.
ljusgrön komer sita i hopp med hon om ni förstår latså samam bänk skiva komer inte gjöras så mycket ått
sedan komer vi måla alla över skåplukor och nederskåp lukor till 90% mörk grå och stomarna ljus grå så vad ksa man ha för färg på kaklet?
i dne nya bänken viste borde man gjöra för varnings nöjligheter? komer på upphöjdningen nog kala in med mindre kakele så smälter in med väggen behöver inte vara där samma fräg som på övriga kaklet.
ceris där koemr våran ny köppa kylskåp och frys stå.
så här ser utt nu

så här vi tänkt ska förklar alla färger är

gult den nya bänken vi tänkt bygga uttan över skåp komer en hylla man kan hänga öppglasen. plus bak kanten på bänken blir öpphöjd lite antaltivet där man gjör små lådor i öpphöjdningen. kan okså gjöra så man ka ha slevar sådan i hål där som stiker nere dom.
röd är vårat perfekta skaferi som vi har nu okså som kan gå in i.
mörkgröna är en bänk brevid spisen som itne vet om vi ska gjöra nåt ått mer byta bänk skiva och kanse höja upp så komer i samma höjd som spisen är idag 5-10 cm lägre övriga bänkar.
Lila spisen den ksa byta utt till en ny häl spis med varmlufts ung.
mörk blå är våran diskmaskin som komer vara kvar komer med övringa bänken få en en ny bänkskiva.
ljus blåt våran disk ho som komer bytas utt till en ny där av vi okså byter bänksiva för vill ha en uttna järn bänk om ni förstår.
ljusgrön komer sita i hopp med hon om ni förstår latså samam bänk skiva komer inte gjöras så mycket ått
sedan komer vi måla alla över skåplukor och nederskåp lukor till 90% mörk grå och stomarna ljus grå så vad ksa man ha för färg på kaklet?
i dne nya bänken viste borde man gjöra för varnings nöjligheter? komer på upphöjdningen nog kala in med mindre kakele så smälter in med väggen behöver inte vara där samma fräg som på övriga kaklet.
ceris där koemr våran ny köppa kylskåp och frys stå.
Klicka här för att svara